Sidor

tisdag 31 december 2013

Gott nytt år! Zombies, Gemma, sånt stuff&thaangs

Yes sista dagen på 2013. Jag har motionerat Melinda, sett på Sons Of Anarchy och varit arg för att det inte finns ordentliga Gummy Bears vid Sale i Kållby. (Usch, man måste tydligen nöja sig med gammalt Haribo...) Ikväll ska jag och Amanda till stan får se vad som händer då...
Jag kom just fram till att det blev ett rätt tråkigt inlägg det här...men jag har inte så mycket att säga för tillfället. Kan hända att allt intressant jag funderar på försvinner då jag inte sover...(det låter konstigt...?) 
De här senaste nätterna har jag inte alls sovit bra.... Och sover man dåligt en natt så blir man orolig att man inte ska kunna sova nästa natt heller....
Men som avslutning på vad som troligtvis blir årets sista blogginlägg så ville jag ha ett youtubeklipp då Gemma i SOA slår en brud med en skateboard men jag hittade ingen bra. Fast i början är nog dendär fantastiska skateboard-scenen... Alltså hon är såååå cool... Den här serien är så bra att plöja igenom i väntan på The Walking Dead!!!! På tal om TWD och zombies...man skulle kunna slå ihop serierna så att det skulle handla om Sons Of Anarchy typerna, zombies och Daryl Dixon (och Merle Dixon...) Det skulle vara lättare att vara lite kriminell då allt annat är kaos och jorden har gått under och de döda går omkring och äter de levande... Nåja...nu blir det nyårsfirande iallafall! Yay! Gott nytt år!

2 kommentarer: